Для студентів, щоб вони могли зрозуміти реальні вимог ринку праці, як саме потрібно застосовувати свої вміння та навички, що практичний досвід можна та потрібно здобувати ще в процесі навчання, а soft skills навички, які подекуди відіграють навіть важливішу роль, аніж знання потрібно розвивати.
 

Для роботодавців, щоб налагодити контакт зі студентами, потенційними кандидатами на вакантні посади, які у майбутньому можуть стати рушійною силою та джерелом інновацій у бізнесі. У діалозі з Університетом розвивати та навчати фахівців, які після закінчення навчання вже будуть адаптовані до робочого процесу, роботи в команді та з розвиненими лідерськими якостями і відповідальністю.
 

Для викладачів, щоб відчути ринок праці, зрозуміти вимоги до підготовки студентів, зрозуміти форму організації навчання і підходу до студентів, отримати мотивацію до саморозвитку. Освіта має не лише давати знання, а й розвивати студента: розкривати його сильні сторони та допомагати зрозуміти, чого він насправді хоче. Університет та викладачі навчальних програм повинні бути привабливим для бізнесу.
 

ПРОГРАМА

БЕРЕЗЕНЬ
 
02/03. Успішне резюме, Мережа аптек Подорожник
09/03. HR, Deloitte
16/03. Повний цикл життя співробітника в компанії, DataArt
23/03. Управління емоціями, Arterium

КВІТЕНЬ 
 
06/04. Самопрезентація під час співбесіди, Boosta
 
13/04. Комунікаційні навички та емоційний інтелект в організації, PWC Lviv SDC
 
20/04. Робота з клієнтами, Coca Cola
 
27/04. Вивчи англійську за 4 дні, Renesas

ТРАВЕНЬ
 
 

МОЖЛИВОСТІ ВІД КОМПАНІЙ

Акціонерне товариство «Галичфарм» – сучасна фармацевтична компанія, яка є лідером в Україні з виготовлення ліків на основі рослинної сировини і реалізує продукцію під торговою маркою Артеріум. Компанії щойно виповнилось 111 років.

 

 

Ви можете приєднатися до команди лідерів і отримати роботу в компанії, яка щодня прагне до поліпшення якості життя і здоров’я людей шляхом створення високоякісних продуктів, взявши участь в конкурсі на вакансію Регіональний медичний представник м. Львів (частково Івано-Франківськ та Тернопіль)

Залучення персоналу в R&D, виробничий і комерційний департаменти — важливий напрямок у сфері підбору персоналу. Ми цінуємо професіоналів і в інших галузях: фінансів, інформаційних технологій і управління персоналом. Компанія зацікавлена в залученні фахівців, які мають фармацевтичну або медичну освіту та досвід роботи у сфері фармацевтичного маркетингу. 

Заповняй “Анкету кандидата” та ставай частиною великої команди!

Всеукраїнська мережа «Подорожник» — сильна та динамічна компанія, яка перебуває в постійному розвитку та є лідером на фармацевтичному ринку . На сьогодні ми налічуємо вже більше 1400 аптек і продовжуємо рости.

 

 

Форма реєстрації створена для амбітних студентів та випускників, які прагнуть досягти успіху та знайти роботу в сфері Фармації. Найбільша мережа аптек України “Подорожник” рада познайомитись саме з тобою. START твоїх можливостей!

Вимоги:

  • профільна освіта, курси, тренінги;
  • досвід роботи із ЗМІ;
  • здійснювати професійний моніторинг ЗМІ (знання моніторингових програм);
  • креативні, комунікабельні, вмієте нестандартно і широко (стратегічно) мислити.

Ми надаємо послуги найвищої якості, адже наша мета – бути найкращими. Саме тому PwC вже багато років встановлює стандарти з надання професійних послуг та є одним із найкращих роботодавців у цій сфері – прийдіть та перевірте самі!

 

 

PwC Professional skills and responsibilities for this management level include but are not limited to:

  • Invite and give in the moment feedback in a constructive manner.
  • Share and collaborate effectively with others.
  • Identify and make suggestions for improvements when problems and/or opportunities arise.
  • Handle, manipulate and analyse data and information responsibly.
  • Follow risk management and compliance procedures.
  • Keep up-to-date with developments in area of specialism.
  • Communicate confidently in a clear, concise and articulate manner – verbally and in the materials I produce.
  • Build and maintain an internal and external network.
  • Seek opportunities to learn about how PwC works as a global network of firms.
  • Uphold the firm’s code of ethics and business conduct.

Відгукнутися

Your profile should be:

  • relevant university degree, preferably in field of Economics (Accounting, Finance or similar)

  • analytical skills and attention to details

  • aptitude for numbers and figures

  • good MS Office skills, especially Excel and PowerPoint

  • written and spoken English and Hungarian

Відгукнутися

Your profile should be:

  •  relevant university degree, preferably in field of Economics (Accounting, Finance or similar);
  • strong knowledge of accounting principles
  • strong analytical skills and attention to details;
  •  very good MS Office skills, especially Excel;
  • ability to work independently and complete assignments in timely manner with highest quality standards, strong organisational and time management skills;
  • English language (B1-B2)

Відгукнутися

You will work as part of a team of problem solvers with extensive consulting and industry experience, helping our clients solve their complex business issues from strategy to execution. Specific responsibilities include but are not limited to:

  • Proactively assist the team in various aspects of the project
  • Prepare deliverables
  • Contribute to the development of your own and team’s technical acumen
  • Keep up to date with local and national business and economic issues
  • Ensure you are adhering to compliance matters
  • Work on developing internal relationships and your PwC brand

Відгукнутися

Корпорація Renesas Electronics пропонує надійні інноваційні розробки вбудованих технологій із повними напівпровідниковими рішеннями, які дозволяють мільярдам підключених інтелектуальних пристроїв покращувати спосіб роботи та життя людей

Що треба робити?

  • здійснювати відкриття / закриття рахунків, проводити переідентифікацій;
  • здійснювати проведення платежів (робота в клієнт-банках та SAP);
  • здійснювати купівлю валюти + валютні платежі, валютний контроль;
  • забезпечувати процес інкасації.

Що ми очікуємо?

  • освіта — вища економічна; 
  • впевнений користувач ПК (Word, Excel);
  • відповідальність, уважність, комунікабельність.

Готовий розпочати просто зараз? 

Надсилай своє резюме  ASlobodiuk@gng.com.ua  

Просто зараз шукаємо в команду Фахівця з аналітики (Excel)

  • Щомісячне та щорічне планування чисельності відповідно до статистики фактичного і планового навантаження (робота з оргефективністю в ексель);
  • Контроль та оптимізація графіків роботи працівників АЗК. Вжиття заходів щодо мінімізації понаднормових годин;
  • Взаємодія з керівниками АЗК, СВ, ДМ в аспектах планування чисельності, планування і контролю графіків, гнучкого перепланування чисельності;
  • Впровадження проектів спрямованих на оптимізацію фонду годин (витрат на оплату праці), зокрема Part Time Job, автоматизація табелювання тощо.

Надсилай своє резюме smkrtycheva@gng.com.ua

«Делойт» – є однією з провідних міжнародних фірм, що надає професійні послуги у сферах аудиту, консалтингу, корпоративних фінансів, корпоративних ризиків та юриспруденції. Мета компанії «Делойт» – здійснювати вплив, що має значення.

 

 

Обов’язки:

  • збір та аналіз даних, побудова аналітичних моделей;
  • аналіз ринку та кращих практик;
  • розробка рекомендацій;
  • опис бізнес процесів;
  • підготовка презентаційних матеріалів;
  • написання політик, регламентів, ТЗ

Обов’язки:

  • допомога команді у створенні презентацій, складанні звітів, підготовці документів/пропозицій англійською мовою (переклад, форматування);

  • допомога команді у підготовці до зустрічей з клієнтами, участь у зустрічах;

  • допомога у складанні бюджетів, фінансової звітності та відстеженні витрат по проєктах;

  • пошук та збір інформації під запит команди.

Міжнародна компанія — розробник програмного забезпечення, що ніколи не забуває про людей. Ми навчилися справлятися з кризами та залишаємося стабільною компанією і надійним партнером у будь-якій несподіваній ситуації.

 

 

  • Communicate with specialists from different departments, cooperating with technical and other teams in order to create best-in-class software
  • Have perfect reporting skills to be able to create flows, mindmaps, wireframes, prototypes, and illustrations for UI — under the supervision of a Senior designer, and have daily communication with the internal tech team as well as regular demos with the clients
  • Design implementation validation
  • Creation and support of design libraries
  • Work on PowerPoint presentations, banners, promo videos, and other sales materials
  • Create various types of visuals that help us boost awareness of our services and promote our spokespeople
  • Communicate with specialists from different departments, cooperating with technical and other teams to create case studies that show the DataArt expertise

Coca-Cola HBC Ukraine, Armenia, Moldova – це родина, яка налічує більше 2 тисяч кокакольних сердець. Кожен з них є секретним інгредієнтом Coca-Cola HBC – одного із найбільших світових ботлерів, що займається розливом та дистрибуцією  безалкогольних  напоїв  партнера The Coca-Сola Company.

 

 

Ми створили Мережу Талантів компанії Coca-Cola HBC, щоб залишатися на зв’язку з досвідченими фахівцями, які можуть доповнити наші команди в одній із 29 країн. 

Boosta – міжнародна IT-компанія, що створює та розвиває IT-бізнеси у digital-сферах. У портфоліо Boosta – велика кількість успішних IT-продуктів, проєкти, що займаються performance-маркетингом, а також інвестиційний фонд, що підтримує стартапи та допомагає розвиватися перспективним командам.

 

 

WHAT YOU’LL DO

  • Constant generation of ideas for creatives.
  • Work with content.
  • Setting up a technical task for the design team.
  • Improving and working with the effectiveness of creatives in marketing.
  • Market and target audience analysis.

Корпорація Renesas Electronics пропонує надійні інноваційні розробки вбудованих технологій із повними напівпровідниковими рішеннями, які дозволяють мільярдам підключених інтелектуальних пристроїв покращувати спосіб роботи та життя людей

 

 

Job Summary:

  • Organizes meetings and events.
  • Booking travel.
  • Dealing with travel expenses.
  • Helping with general administration like Purchase Orders (POs) and invoices.
  • Help with formatting documents.
  • Diary management.