ПРОГРАМА
МОЖЛИВОСТІ ВІД КОМПАНІЙ
Ви можете приєднатися до команди лідерів і отримати роботу в компанії, яка щодня прагне до поліпшення якості життя і здоров’я людей шляхом створення високоякісних продуктів, взявши участь в конкурсі на вакансію Регіональний медичний представник м. Львів (частково Івано-Франківськ та Тернопіль)
Залучення персоналу в R&D, виробничий і комерційний департаменти — важливий напрямок у сфері підбору персоналу. Ми цінуємо професіоналів і в інших галузях: фінансів, інформаційних технологій і управління персоналом. Компанія зацікавлена в залученні фахівців, які мають фармацевтичну або медичну освіту та досвід роботи у сфері фармацевтичного маркетингу.
Заповняй “Анкету кандидата” та ставай частиною великої команди!
Форма реєстрації створена для амбітних студентів та випускників, які прагнуть досягти успіху та знайти роботу в сфері Фармації. Найбільша мережа аптек України “Подорожник” рада познайомитись саме з тобою. START твоїх можливостей!
- профільна освіта, курси, тренінги;
- досвід роботи із ЗМІ;
- здійснювати професійний моніторинг ЗМІ (знання моніторингових програм);
- креативні, комунікабельні, вмієте нестандартно і широко (стратегічно) мислити.
PwC Professional skills and responsibilities for this management level include but are not limited to:
- Invite and give in the moment feedback in a constructive manner.
- Share and collaborate effectively with others.
- Identify and make suggestions for improvements when problems and/or opportunities arise.
- Handle, manipulate and analyse data and information responsibly.
- Follow risk management and compliance procedures.
- Keep up-to-date with developments in area of specialism.
- Communicate confidently in a clear, concise and articulate manner – verbally and in the materials I produce.
- Build and maintain an internal and external network.
- Seek opportunities to learn about how PwC works as a global network of firms.
- Uphold the firm’s code of ethics and business conduct.
Your profile should be:
-
relevant university degree, preferably in field of Economics (Accounting, Finance or similar)
-
analytical skills and attention to details
-
aptitude for numbers and figures
-
good MS Office skills, especially Excel and PowerPoint
-
written and spoken English and Hungarian
Your profile should be:
- relevant university degree, preferably in field of Economics (Accounting, Finance or similar);
- strong knowledge of accounting principles
- strong analytical skills and attention to details;
- very good MS Office skills, especially Excel;
- ability to work independently and complete assignments in timely manner with highest quality standards, strong organisational and time management skills;
- English language (B1-B2)
You will work as part of a team of problem solvers with extensive consulting and industry experience, helping our clients solve their complex business issues from strategy to execution. Specific responsibilities include but are not limited to:
- Proactively assist the team in various aspects of the project
- Prepare deliverables
- Contribute to the development of your own and team’s technical acumen
- Keep up to date with local and national business and economic issues
- Ensure you are adhering to compliance matters
- Work on developing internal relationships and your PwC brand
Що треба робити?
- здійснювати відкриття / закриття рахунків, проводити переідентифікацій;
- здійснювати проведення платежів (робота в клієнт-банках та SAP);
- здійснювати купівлю валюти + валютні платежі, валютний контроль;
- забезпечувати процес інкасації.
Що ми очікуємо?
- освіта — вища економічна;
- впевнений користувач ПК (Word, Excel);
- відповідальність, уважність, комунікабельність.
Готовий розпочати просто зараз?
Надсилай своє резюме ASlobodiuk@gng.com.ua
Просто зараз шукаємо в команду Фахівця з аналітики (Excel)
- Щомісячне та щорічне планування чисельності відповідно до статистики фактичного і планового навантаження (робота з оргефективністю в ексель);
- Контроль та оптимізація графіків роботи працівників АЗК. Вжиття заходів щодо мінімізації понаднормових годин;
- Взаємодія з керівниками АЗК, СВ, ДМ в аспектах планування чисельності, планування і контролю графіків, гнучкого перепланування чисельності;
- Впровадження проектів спрямованих на оптимізацію фонду годин (витрат на оплату праці), зокрема Part Time Job, автоматизація табелювання тощо.
Надсилай своє резюме smkrtycheva@gng.com.ua
- збір та аналіз даних, побудова аналітичних моделей;
- аналіз ринку та кращих практик;
- розробка рекомендацій;
- опис бізнес процесів;
- підготовка презентаційних матеріалів;
- написання політик, регламентів, ТЗ
-
допомога команді у створенні презентацій, складанні звітів, підготовці документів/пропозицій англійською мовою (переклад, форматування);
-
допомога команді у підготовці до зустрічей з клієнтами, участь у зустрічах;
-
допомога у складанні бюджетів, фінансової звітності та відстеженні витрат по проєктах;
-
пошук та збір інформації під запит команди.
- Communicate with specialists from different departments, cooperating with technical and other teams in order to create best-in-class software
- Have perfect reporting skills to be able to create flows, mindmaps, wireframes, prototypes, and illustrations for UI — under the supervision of a Senior designer, and have daily communication with the internal tech team as well as regular demos with the clients
- Design implementation validation
- Creation and support of design libraries
- Work on PowerPoint presentations, banners, promo videos, and other sales materials
- Create various types of visuals that help us boost awareness of our services and promote our spokespeople
- Communicate with specialists from different departments, cooperating with technical and other teams to create case studies that show the DataArt expertise
Ми створили Мережу Талантів компанії Coca-Cola HBC, щоб залишатися на зв’язку з досвідченими фахівцями, які можуть доповнити наші команди в одній із 29 країн.
WHAT YOU’LL DO
- Constant generation of ideas for creatives.
- Work with content.
- Setting up a technical task for the design team.
- Improving and working with the effectiveness of creatives in marketing.
- Market and target audience analysis.
- Organizes meetings and events.
- Booking travel.
- Dealing with travel expenses.
- Helping with general administration like Purchase Orders (POs) and invoices.
- Help with formatting documents.
- Diary management.