Це своєрідний порадник. Тут ви дізнаєтесь, які фішки використовувати в резюме, мотиваційному листі, відеоінтерв’ю, відеопрезентації,
як краще упакувати своє портфоліо, як круто виглядати на співбесіді, які плюси мають стажування та практика.

Студентство, ви знаєте, як скласти хороше резюме, яке запам’ятається рекрутеру?😱

👉Деталізовані кейси👈
Неможливо обійтися фразами “вміння працювати в команді” чи “комунікабельність”. Краще опишіть, як ви співпрацювали з колегами, одногрупниками, як можете вирішувати конфліктні ситуації, доводити свою думку, представляти проєкти.

👉Тренінги, курси, семінари👈
Пункту “освіта” не досить. Якщо ви взяли участь у професійних семінарах, пройшли відповідні курси, відвідали тренінги – все це потрібно вказати. Так ви дасте зрозуміти, що дійсно цікавитесь обраним напрямом.

👉Структурованість, візуал, цифри👈
Шукайте формат, який захоплює й мотивує продовжити спілкування. Складіть резюме, яке буде вражати насамперед структурованістю візуалом. Наведення конкретних даних буде великим плюсом.

👉Власні інтереси👈
Ваші цінності, погляди на життя, хобі – це розповідь про особистість. Команда однодумців завжди досягає більшого та працює із задоволенням.

Студентство, ви знаєте, як отримати “Так” після співбесіди?😱

👉Дізнайтесь про компанію👈
Виявіть зацікавленість: дізнайтесь про компанію, пробіжіться по публікаціях. Демонструйте вмотивованість отримати не просто абияку роботу.

👉Проаналізуйте цінності👈
Так ви зрозумієте, чи підходить вам компанія. Це надасть вам не тільки впевненості у власному виборі, але й покращить взаємний “метч”.

👉Подумайте, що нового ви можете запропонувати👈
Чого ще бракує, що можна оновити чи покращити в компанії? Не бійтесь висловлювати пропозиції, але не вдавайтеся у крайнощі критики.

👉Ставте питання👈
Це показник вашої мотивації. Відсутність запитань іноді розцінюють як нестачу мотивації або несвідомий підхід до вибору нового місця роботи.

👉Задумайтеся, як ви можете бути корисним👈
Поряд зі знанням компанії та її роботи, подумайте і про себе на посаді: чим ви будете корисні. Зробіть самопрезентацію.

І пам’ятайте, співбесіда – це вулиця із двостороннім рухом. #Неочевидні_фішки допоможуть вам її перейти

Студентство, ви знаєте, наскільки неочевидно корисним є стажування?

👉Досвід👈
Забудьте про замкнуте коло досвіду, без якого не беруть на роботу. Саме стажування і може ним стати для пункту в резюме.

👉Знайомства та контакти👈
Під час стажування ви будете співпрацювати із людьми, які згодом можуть стати вашими знайомими, пропонуватимуть цікаві вакансії чи просто нададуть рекомендацію.

👉Можливість працевлаштування👈
Якщо ви пройдете стажування успішно, вам запропонують працевлаштуватися. Для цього максимально проявляйте ініціативу в роботі та будьте відкритими до співпраці.

👉Знання компанії зсередини👈
Стажування дає практичний досвід орієнтації в компанії, ознайомлення з обов’язками – загалом знання “внутрішньої кухні”.

Студентство, ви знаєте, як упорядкувати портфоліо, яке справить враження?😱

👉Акцент на найкращому👈
Важливо показати не кількість, а якість робіт, тому додавайте до портфоліо тільки найкращі й показові приклади.

👉Тематичність👈
Об’єднуйте роботи за темами. Це допоможе краще орієнтуватись у портфоліо. Не змушуйте вишукувати необхідні замовнику приклади робіт.

👉Оновлення👈
Не забувайте регулярно доповнювати портфоліо. Як тільки ви зробили щось вагоме та якісне — додавайте цю роботу.

👉Мінімалістичний дизайн👈
Байдуже, це портфоліо-сайт чи звичайний гугл-док — у будь-якому разі основну увагу мають привертати ваші роботи, а не кольори чи шрифти оформлення.

Сподіваємось, #неочевидні_фішки допомогли вам укласти портфоліо😉

Студентство, ви знаєте, як написати круту мотивашку на вакансію?😱

👉Досягнення, а не проблеми👈
Демонструйте свій професіоналізм. Якщо ж згадуєте виклики, відразу ж описуйте, як виходили з ситуації. Це показує вашу здатність знаходити рішення, навіть коли стикаєтесь з перешкодами.

👉Чіткість👈
Робіть висновки відразу, замість ховати їх на фоні емоційних висловлювань. Якщо описуєте щось детальніше – зберігайте логіку у структурі.

👉Позитивна лексика👈
Використовуйте позитивні фрази. Наприклад, замість «Ніколи не протерміновував дедлайн» напишіть «Завжди виконував роботу вчасно».

👉Зрозуміла мета👈
Ви повинні бути зацікавленими у тому, щоб потрапити в конкретну компанію.
Тож зрозумійте спершу для себе, що необхідно для успіху в обраній галузі. 

Сподіваємось, #неочевидні_фішки надихнули вас на круту мотивашку😉

Студентство, ви знаєте, як написати вдалий супровідний лист?😱

👉Не дублюйте резюме👈
Пам’ятайте, що супровідний лист передує резюме, і це два різні тексти. Резюме – це про минуле, у супровідному листі акцентуйте на майбутньому: чому саме ви – найкращий кандидат на вакансію, які ваша мотивація та навички.

👉Пишіть лаконічно👈
Викреслюйте всі ліричні відступи. Cover letter має дати рекрутеру відповіді на питання: “Що ви вмієте?” і “Як ці навички стануть у пригоді компанії”. Постарайтеся дати на ці пункти лаконічну, але вичерпну відповідь.

👉Уникайте штампованих фраз👈
Довго і розумно – не завжди доцільно. Штампи не привернуть уваги рекрутера. Відтак ви втратите шанс, що він прочитає і ваше резюме.

👉Подумайте про адресата👈
Яку людину на вакантній посаді захоче бачити роботодавець? Подумайте про ідеальні якості такої людини та опишіть у супровідному листі ті, якими ви володієте. Легко описані й затребувані вміння вразять рекрутера! 

Сподіваємось, #неочевидні_фішки стали у нагоді😉

Студентство, ви знаєте, як сучасно подати резюме?😱 Відеорезюме – саме те, що треба!

👉Продуманий сценарій👈
Не дублюйте писане резюме. Придумайте, як би ви розповідали про себе новому колезі. варто сказати тільки найважливіше і найцікавіше: ім’я, спеціальність і посада, на яку претендуєте, ваші навички, чим ви можете бути корисні компанії.

👉Дрібниці фільмування👈
Подумайте про фон, приберіть зайві речі, втсановіть пристрій для запису, подбайте про власний зовнішній вигляд. Все повинно відповідати стилю компанії, вакантній посаді, тобто на відео ви повинні виглядати так, як прийшли б на співбесіду.

👉Золота середина таймінгу👈
Відео повинне справляти враження трейлеру майбутньої співбесіди. Цікавість сюжету визначається протягом перших 15-30 секунд. Далі люди або дивляться відео повністю, або перегортують. Змусьте роботодавця подивитися цілий фільм!

👉Обробка👈
Існує безліч безплатних простих відеоредакторів, в яких розбереться навіть новачок.
За бажанням додайте відповідні ефекти — титри, смайлики, наклейки.

Використовуйте ці #неочевидні_фішки для створення вау-відеорезюме!

Студентство, ви знаєте, як ефективно досягати цілі?😱 Делегування – найкоротший та найдоцільніший шлях!

👉Додатковий час👈
Продумана стратегія важлива так само, як і дрібна механічна робота. Та не завжди на неї вистачає часу за купою дрібниць. Якщо делегувати їх, то можна визначити, де ж “світло в кінці тунелю”.

👉Самостійність👈
Можна спостерігати прискорення профіесійного зростання як того, хто делегує, так і тих, кому делегують. Коворкінг покращується також.

👉Стимуляція👈
Якщо довіряти прийняття рішень іншим, то кожен стає більш відповідальний за свої вчинки та усвідомлює цінність вкладу у спільну справу. Віддаватися спільному проєкту стає простіше, адже стимулюють ті, хто працюють разом.

👉Ефективність👈
Делегування створює злагоджений коворкінг, а ефективність втілення проєкту підвищується в рази. Адже магія делегування полягає в тому, що 1+1=3 у підсумку загальної роботи.

Сподіваємось, #неочевидні_фішки довели, що делегування – це ефективно!

Студентство, ви знаєте, що особистий бренд – це важлива складова успіху в сучасному світі, особливо у сфері бізнесу та професійного розвитку?😱

👉Емоційна грамотність👈
Здатність розуміти емоції і реагувати на них відповідним чином може підвищити привабливість вашого бренду. Це означає вміння слухати, проявляти емпатію та співпереживати іншим.

👉Сприйняття критики👈
Здатність сприймати конструктивну критику без образ та вдумливо реагувати на неї покращує репутацію та довіру як до фахівця.

👉Автентичність👈
Спроба бути собою, а не копією когось іншого, робить вас унікальним та привабливим для аудиторії.

👉Нетворк👈
Важливо мати широке коло професійних знайомств і чітко транслювати людям свою цінність як спеціаліста, щоб за потреби у них виникло бажання звернутися саме до вас.

👉Експертність👈
Вам потрібно бути професіоналом своєї справи, добре розбиратися в тому, з чим ви працюєте, та постійно вдосконалювати свої hard і soft skills.

Сподіваємось, #неочевидні_фішки допомогли вам покращити просування особистого бренду!