Відділ кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом – команда фахівців, орієнтована на потреби кар’єрного розвитку студентів, випускників та викладачів Львівського університету, що реалізується через активну комунікацію й співпрацю із бізнесом, державним сектором, освітнім та експертним середовищем, Державною службою зайнятості задля підвищення конкурентоспроможності випускників Львівського університету на ринку праці.
Наша місія – сприяти кар’єрному становленню та розвитку студентів та випускників Львівського університету, розвивати комунікацію й співпрацю із бізнесом, державним сектором, освітнім, науковим та експертним середовищем задля розвитку Львівського університету та підвищення конкурентоспроможності його випускників на ринку праці.
Сектор співпраці з роботодавцями:
Залучення представників роботодавців до різноманітних проєктів, подій та заходів націлених на співпрацю та підтримку проектів розвитку Університету.
Наша мета налагодити діалог між студентами, викладачами та бізнес-середовищем, щоб вони мали можливість зрозуміти цінність та ефективність один одного. В університеті окрім теоретичних знань молодь повинна отримувати практичні знання та навички, щоб задовольняти нагальні потреби ринку праці у висококваліфікованих кадрах.
Для роботодавців – це можливість представити свою компанію та сформувати до неї лояльність серед університетської спільноти, поспілкуватися із студентами та викладачами безпосередньо, дізнатися про інші можливості співпраці.
Сектор комунікації зі студентами:
Організація та проведення Днів кар’єри, тренінгів, семінарів та екскурсій для студентів, які пов’язані із ефективним працевлаштуванням та професійним розвитком їхньої кар’єри.
Для студентів – це поради щодо вибору місця праці, підготовки резюме та співбесіди, розуміння профілів посад, завдань та вимог до роботи, тренування м’яких навичок, інформація про програми практики, стажування та вакансії від провідних компаній.
Сектор комунікації з викладачами:
Залучення викладачів до різноманітних зустрічей із представниками роботодавців щоб відчути ринок праці, зрозуміти вимоги до підготовки студентів та форму організації навчання і підходу до студентів, отримати мотивацію до саморозвитку.
Для викладачів – цінні контакти у бізнесі, розуміння сучасних вимог ринку праці, адаптація змісту навчання до сучасних трендів, практичні кейси для навчання.