“Як створити позитивне враження й отримати бажану роботу?”
Спікер: Анастасія Ковач-Петрушенко, Холдинг емоцій !FEST. 11/03
Резюме, телефонна розмова та співбесіда – створюють перше враження про кандидата на посаду.
Перед тим, як йти на співбесіду, необхідно більше дізнатися про історію компанії та напрямки діяльності.
Розповідаючи про себе потрібно мати грань,говорити правду про хобі, а не придумувати, бути готовим до стрес-інтерв’ю.
Питання заробітної плати – чітко назвати суму, яку ви хочете отримувати.
“Навички, які цінують роботодавці у 2019 році та як студенту без досвіду знайти роботу” . Спікери: Дробот Юлія, Трачук Юлія, Govitall. 25/03
Незабаром вже літо і студенти починають задумуватися про перше робоче місце, але не мають досвіду роботи…?
Цікавитесь, які навички потрібно розвивати чи вдосконалювати для отримання бажаної роботи?
Під час тренінгу студенти більше дізналися про soft skills та hard skills, як правильно описати проекти як досвід роботи.
“Найнеобхідніше для працевлаштування у міжнародній компанії “. Спікери: Ганна Барабаш, Софія Воробей, Влад Білик, Philip Morris International. 26/09
Студенти дізналися що відноситься до Hard skills та Soft skills, на кому зосереджена увага у міжнародних компаніях та що є основою їх інновацій. Впродовж тренінгу студенти об’єднувалися в команди та комунікували між собою, креативно мислили (як із скрібок зробити найбільшу кількість товарів користування – і були дійсно класні ідеї). Дуже гарно спікери висвітлили, яким чином впливає тип керівництва (мікро-менеджер, невидимка чи демократ) на роботу команди студентів.
«Покоління Z, шлях до бажаної роботи». Спікер: Владислав Шевченко, ZONE3000. 24/10
Під час тренінгу студенти ознайомились з такими питаннями:
– Чому навчання в Університеті важливе;
– На що звертають увагу роботодавці;
– Співбесіда, адаптація та як не стати “білою вороною” у компанії;
– Розвиток чи регрес у компанії.
“Як надати конструктивний зворотній зв‘язок та зберегти хороші стосунки”. Спікер: Вікторія Мазур, Nestlé Бізнес Сервіс Львів. 30/10
Студенти дізналися про способи надати якісний зворотний зв’язок: будьте позитивними, зосередьтеся на поведінці, а не на людині, будьте конкретні, будьте своєчасними, переконайтеся, що ви чітко розумієте, чому ви надаєте відгук, не використовуйте судження як засіб зворотного зв’язку, надайте зворотній зв’язок у нейтральному місці, зробіть це двосторонньою розмовою.
«Студентські вакансії: міфи та реальність». Спікер: Оксана Абраменко, Lviv Consulting Group. 21/11
Студенти дізналися усе найцікавіше та найпотаємніше про вакансії, і де їх шукати, а також:
– де знайти реальні вакансії для студентів, щоб досвіду набратись і заробити гроші;
– які джерела пошуку для цього варто використовувати;
– дізнаємось чи можна перевірити роботодавця і як?
– “тривожні маячки” у вакансіях, бо яка вакансія, така і компанія.
– на реальних прикладах навчились аналізувати, відфільтровувати та обирати вакансії.