1. Оберіть вакансію від компаній-учасників Дня кар’єри ЄС

2. Відгукніться на вакансію, надішліть резюме за посиланням під вакансіями

3. Очікуйте повідомлення від HR-компанії

4. Пройдіть співбесіду та отримайте роботу своєї мрії

Ти зможеш поринути в бізнес середовище компанії “Подорожник” лідера фармацевтичного ринку України під керівництвом топових спеціалістів компанії та отримати безцінний досвід та грошову винагороду за стажування!
 
 
Місце роботи: головний офіс мережі аптек «Подорожник», м. Львів
Зайнятість: повна, з 9 по 18:00.
Обов‘язки:
• ведення сторінки (пости та stories, відеоконтент);
• створення візуального ряду згідно з нашим стилем;
• часткове створення контенту;
• співпраця з блогерами;
• проведення партнерств/колаборацій/соц.ініціатив та інших активностей;
• робити звітність (відстежування показників KPI);
• створення системи проявів бренду на основі наших цілей;
• створення стратегії просування та контент-плану;
• зйомка контенту згідно з контент планом, монтаж відео
 
 

Запрошуємо вас долучитись до фарм оборони нашої країни разом з мережею аптек «Подорожник», «БАМ», «Ощад».

Нам необхідні фармацевти в багатьох містах України! Наші аптеки працюють і будуть працювати до перемоги!
Зараз ВИ дуже потрібні людям! Забезпечимо ФАРМ оборону країни!  

Якщо ви ФАРМАЦЕВТ і втратили роботу через переміщення територією України з гарячих точок і хочете працювати далі за фахом, або ще тільки навчаєтеся на фармацевта і у вас є бажання допомагати людям телефонуйте та дізнавайтесь про наявність актуальних вакансій у вашому місті:

  • Одеса, Миколаїв, Херсон​ – Юлія Маркевич – 067 740 31 95
  • Рівне, Волинь – Іванна Короць – 067 657 36 37
  • Тернопіль – Анна Ватаг – 067 942 98 73
  • Закарпаття – Уляна Москаль – 098 188 97 72
  • Львів – Стефанія Голець – 067 700 53 90
  • Хмельницький, Чернівці – Тетяна Самойлюк – 067 414 60 85
  • Івано-Франківськ – Леся Зузук – 067 942 98 69
  • Харків, Суми, Полтава – Юлія Логвінова – 098 167 63 66
  • Вінниця, Житомир – Наталя Паламарчук – 068 296 12 25
  • Київ, Чернігів – Ксенія Бец – 067 317 07 66 та Вікторія Копил – 063 265 80 94
  • Кропивницький, Черкаси – Ірина Журенко – 067 903 97 75 
  • Дніпро, Запоріжжя – Юлія Рибалко – 067 903 91 24

Відгукнутись на вакансію

Вимоги:

  • організованість, уважність до деталей;
  • вміння працювати в режимі багатозадачності;
  • відмінне знання офісних програм;
  • вміння працювати з тендерними процедурами;
  • вміння працювати в режимі автономності.

Обов’язки:

  • забезпечувати життєдіяльність офісу;
  • здійснювати збір матеріалів та інформації;
  • організовувати наради, зустрічі;
  • введення протоколів нарад у разі потреби;
  • організовувати поїздки працівники офісу;
  • взаємодіяти зі співробітниками компанії з усіх питань;

Компанія гарантує:

  • офіційне працевлаштування та зрозумілу модель нарахування винагороди;
  • дотримання всіх трудових норм та соціальний захист працівника;
  • корпоративні атрибути та зв’язок для виконання завдань;
  • цікаву роботу та можливість кар’єрного зростання в Компанії.
 

Вимоги:

  • Вільне володіння англійською та українською мовами, інші мови будуть додатковою перевагою;
  • Можливість дистанційно працювати по графіку пн-пт: 16:00—00:00;
  • Чітка дикція;
  • Приємність у спілкуванні;
  • Проживання у м. Львів (стажування проводиться в офісі);

Обов’язки:

  • Надання відповідей на звернення клієнтів Компанії;
  • Опрацювання вхідної лінії (телефонія/мейли/чат);
  • Допомога у вирішенні питань Клієнтів з першого звернення (в найкоротший термін);
  • Консультування клієнтів щодо співпраці з Компанією про надання послуг, тарифікації та цін;
  • Реєстрація звернень від клієнтів.
 

Вимоги:

  • Вільне володіння українською мовою, інші мови будуть додатковою перевагою;
  • Чітка дикція;
  • Вічливе спілкування з клієнтами.

Обов’язки:

  • Надання відповідей на звернення клієнтів Компанії;
  • Опрацювання вхідної лінії (телефонія/пошта/чат);
  • Допомога у вирішенні питань Клієнтів з першого звернення (в найкоротший термін);
  • Консультування клієнтів щодо співпраці з Компанією, про надання послуг, тарифікації та цін;
  • Реєстрація звернень від клієнтів.
 

Your profile should be:

  • student or fresh graduate – preferably in field of Economics (Accounting, Finance or similar)
  • knowledge of accounting and auditing
  • analytical skills and attention to details
  • aptitude for numbers and figures
  • MS Office and Google Suite skills
  • written and spoken English

Відгукнутись на вакансію

Your profile should be:

  • Student or fresh graduate – preferably in field of Economics (Accounting, Finance or similar)
  • Attention to details
  • Aptitude for numbers and figures
  • MS Office and Google Suite skills
  • Upper intermediate written and spoken English

Відгукнутись на вакансію

Your profile should be:

  • relevant university background (recently finished, or you can be a student of 3-5 courses)
  • basic knowledge of SQL
  • good MS Office skills, especially Excel
  • at least intermediate English (written and spoken)
  • knowledge of IT infrastructure; BI tools (Tableau, Qlik Sense / Qlikview, MS reporting services, Oracle BI, GoodData, atd.) is an advantage
  • knowledge of Python, PL/SQL and Hadoop also welcomed

Відгукнутись на вакансію

 

Ми очікуємо на:

  • Вміння керувати проектами та організовувати команди в аудиторських завданнях;
  • Досвід до наставництва щодо молодших колег;
  • Наявність навиків ефективної комунікації з клієнтами;
  • Досвід виконання завдань у відповідності до ISA, IFRS,UA GAAP;
  • Організованість, вміння планувати та розставляти пріоритети у роботі;
  • Відмінні навички роботи з аудиторським та бухгалтерським програмним забезпеченням

Відгукнутись на вакансію

Ми очікуємо на:

  • Вміння взаємодіяти з колегами в аудиторських завданнях;
  • Готовність до наставництва щодо молодших колег;
  • Наявність навиків ефективної комунікації з клієнтами;
  • Досвід виконання завдань у відповідності до ISA, IFRS,UA GAAP;
  • Організованість, вміння планувати та розставляти пріоритети у роботі;
  • Відмінні навички роботи з бухгалтерським програмним забезпеченням та MS Office

Відгукнутись на вакансію

Ми очікуємо на:

  • Зацікавленість у професійному розвиткута самореалізації;
  • Розуміння важливості вміння взаємодіяти з колегами;
  • Наявність теоретичних знаньISA, IFRS,UA GAAP;
  • Організованість та відповідальність;
  • Добрі навички роботи з основними комп’ютерними програмами MS Office

Відгукнутись на вакансію

Responsibilities:

● Devices para-virtualization (Display, GPU, VPU, Audio, input, Block, net) on various ARM-v8 based hardware on top of Linux and Android
● Participate in design and implementation for Automotive Embedded projects
● Work with Hypervisor and Connectivity solutions
● Direct communication with the customer
● Be a part of Globallogic team of successful professionals

Відгукнутись на вакансію

We are looking for Embedded Software Developer (Trainee) to Lviv office who would like to:

      • Get experience with embedded SW development for the microcontrollers
      • Increase theoretical and practical knowledge of C programming language
      • Understand and get practices of modern approach of the integration testing for the complete SW application on electronic device

Key skills:

      • C programming language

      • Pre-intermediate English level would be nice

      • Basic understanding of the Microcontrollers(MCU) and Digital/Analog electronics

Nice to have:

    • Version control systems
    • Experience with ARM Cortex-M based MCUs
    • Good knowledge and work experience with Embedded interfaces (SPI, UART, CAN, I2C, RS485…)
    • Knowledge of the real-time operating systems/Multithreading
    • Understanding of the Continuous Integration (CI) and either Continuous Delivery or Continuous Deployment (CD)  of the software development process

Відгукнутись на вакансію

Вимоги для участі в програмі:

  • Освіта за технічною спеціальністю (рівень бакалавр, спеціаліст або магістр)
  • Базові знання програмування або тестування (залежно від обраної програми)
  • Рівень знання англійської мови – intermediate і вище
  • Власні проєкти або проходження курсів GL BaseCamp – великий плюс!

Відгукнутись на вакансію

REQUIREMENTS

  • 1+ year experience in working with Accessibility (testing, specification/consulting/ requirements development)
  • Knowledge of HTML/CSS, general and Accessibility related points, WAI-ARIA
  • Understanding of: WCAG (2.0,2.1+), best practice, techniques, and ability to give recommendations; Section 508 requirements and implementation
  • Functional testing of Web-applications, desktop, and mobile
  • Experience with automatic tools and code validators (Axe, Wave, validator.w3.org)
  • Experience with screen readers (NVDA/JAWS/TalkBack/Voiceover)
  • Intermediate or higher English level, both spoken and written (B1+)

Відгукнутись на вакансію

НАВИЧКИ

  • Вища освіта у сфері психології
  • Досвід проведення офлайн та онлайн тренінгів, проходження відповідного навчання
  • Рівень володіння письмовою та усною англійською на рівні В2+
  • Вільне володіння українською мовою
  • Відмінні комунікативні навички у сфері бізнесу – усні та письмові
  • Уміння працювати самостійно та забезпечувати результат
  • Уміння працювати в команді

Відгукнутись на вакансію

REQUIREMENTS

  • 1.5+ years of relevant experience in IT
  • Experience in creating and maintaining technical documentation for various audiences
  • Attention to details
  • Ability to quickly investigate new subjects, tools and technologies
  • Ability to process, analyze and re-structure big amounts of information
  • Advanced English (C1) or higher (verbal and written)
  • Good communication and problem resolving skills
  • Self-reliance, motivation, striving for excellence
  • Ability to perform well when multi-tasking is needed

Відгукнутись на вакансію

Львівська міська рада пропонує унікальну можливість:

  • Пройти стажування в ЛМР
  • Приєднатися до успішної, молодої команди Львівської міської ради
  • Втілити свої ідеї, проявити лідерські якості, перевірити стійкість в роботі з професіоналами
  • Активне включення в розвиток власного міста
  • Отримання рекомендацій та диплом по закінченню стажуванню
 

Кейс-чемпіонат M.Student CHAMP – змагання з вирішення реальних бізнес-завдань для студентів вишів і коледжів. Це можливість поринути в майбутню професію, прокачати практичні навички, навчитися працювати в команді і правильно презентувати свої рішення. На переможців чекають цінні подарунки, а найкращих – запрошення на роботу в Метінвесті.

Для чемпіонату підприємства Метінвесту готують кейси за різними напрямками. Студент обирає кейс і збирає команду, яка буде працювати над вирішенням бізнес-завдання. За кожною командою закріплюється ментор від Метінвесту і куратор від навчального закладу. Екскурсії на виробництво, консультації експертів, лекції та тренінги на актуальні теми допоможуть розвинути потрібні для майбутньої професії компетенції.

 

Вимоги до кандидатів:

  • Хороші знання C# Розуміння OOP, простих структур даних
  • Ґрунтовні знання ASP.NET MVC
  • Знання HTML, CSS та JS Знання SQL
  • Знайомство з будь-якими VCS (Git, SVN тощо)
  • Знання Entity framework (буде плюсом)
  • Знання .NET Core (буде плюсом)
  • Знання Angular, React або Vue (буде плюсом)
  • Профільна освіта або студенти 3-5 курсів вищих навчальних закладів
  • Завершені курси за напрямком .Net (буде плюсом)
  • Англійська не нижче рівня Intermediate

Відгукнутись на вакансію

What we expect from you

  • The English level is Upper-Intermediate and above (oral and written);
  • You know how to listen, understand people’s problems, and rejoice in their solutions;
  • You are not afraid to make decisions; you strive to achieve new goals and be an example for others;
  • You love people!

Відгукнутись на вакансію

Campus, тренінгова програма для студентів від AMC Bridge Для розробників-початківців, зокрема й студентів, у AMC Bridge діє тренінгова програма Campus. Це оплачувана робота у реальних проєктах і можливість отримати практичний досвід під менторством досвідчених тімлідерів.

  • Приєднуючись до тренінгової програми, ви відразу стаєте Trainee-розробником у компанії AMC Bridge. Перший етап у Campus — внутрішній навчальний проєкт, другий — клієнтський. Усі процеси відповідають реальним, тому ви легко адаптуєтеся на наступних етапах роботи.
  • Долучитися до Campus можна, якщо ви студент (починаючи з 2-го семестру 2-го курсу) або випускник (до 1,5 року від випуску) технічної спеціальності профільного ЗВО. Програма діє для кандидатів як без комерційного досвіду, так і з досвідом до пів року.

Відгукнутись на вакансію

What we expect from you

  • Work experience in software testing (2+ years);
  • Experience in web testing (1 year at least);
  • Experience in work and creation of different technical documentation;
  • Understanding of client-server architecture, HTTP/HTTPs basics;
  • Experience in manual testing of databases/web applications, web services, API;
  • Good understanding of testing paradigms such as BDD;
  • Experience with DB and SQL;
  • Automation testing experience (with JS or Java);
  • At least Intermediate level of English (effective written and verbal communication).

Відгукнутись на вакансію

Вимоги:

  • Володіння німецькою на високому рівні (С1)
  • Розвинене аналітичне мислення
  • Інтерес до аналізу новин та подій у світі
  • Перевагою буде освіта у сфері міжнародних відносин, інтерес до політики та економіки Європейського Союзу

Відгукнутись на вакансію

Вимоги до кандидата:

  • Освіта вища
  • Успішний досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року (управління колективом від 10 людей)
  • Досвідчений користувач ПК (Перевагою буде знання 1С Торгівля)
  • Відповідальність, уважність, націленість на результат, відкритість до нового, готовність вчитись

Відгукнутись на вакансію

Вимоги: 

  • вища освіта (економічна/юридична/фінансова);
  • просунутий рівень володіння англійською мовою (Upper Intermediate або вище);
  • досвідчений користувач ПК: Excel, PowerPoint;
  • відповідальність та самоорганізованість;
  • сильні аналітичні навички;
  • уважність до деталей і додержання високих стандартів якості й точності;
  • навички проактивної комунікації, ініціативність і бажання вчитися.

Відгукнутись на вакансію

ZONE3000 відкриває нові можливості. Кому це може бути цікаво:

  • амбітним молодим фахівцям, які тільки мріють про кар’єру в ІТ сфері;
  • студентам, які хочуть поєднувати навчання з професійним шляхом;
  • спеціалістам, які прагнуть опанувати нову галузь або повністю змінити свій рід діяльності.

Якщо ви впізнали себе у цих описах – зверніть увагу на нашу актуальну вакансію Customer Support Specialist.

Єдиною умовою для проходження на цю позицію є знання англійської на рівні Intermediate чи вище. Усім технічним тонкощам та професійним скілам ми навчимо вас під час внутрішнього тренінгу.

Ця робота є віддаленою та позмінною. Саме тому ви можете ефективно розпоряджатися своїм робочим часом, навіть поєднувати роботу з навчанням в університеті.

Відгукнутись на вакансію

YOU ARE

  • Possessing a Bachelor’s or Master’s Degree in Economics, Finance, Accounting, Management or similar (preferable)
  • Having a basic knowledge of legislation and taxation of private entrepreneurs in Ukraine
  • Previous experience of working in accounting or bank sphere (will be a huge plus point)
  • Being an experienced PC User with good knowledge of MS Office, 1C, etc.
  • Experienced in working with private entrepreneurs
  • Excellent communication, teamwork and collaborative skills
  • Ready to learn
  • Accurate and focused on routine tasks
  • Personally effective and flexible
  • English: Pre-Intermediate and above (will be an advantage)

Відгукнутись на вакансію

REQUIREMENTS

  • At least 1 year of proven experience in web development
  • Excellent knowledge of JavaScript, AJAX, HTML5 and CSS3
  • Solid understanding of React
  • Knowledge of PostgreSQL, MySQL, NoSQL
  • English at least Upper-intermediate level (written, spoken)
  • Knowledge of git/svn, REST, Social Network API’s Web-Socket will be a plus

Відгукнутись на вакансію

Основні обов’язки:

  • Здійснення аудиту торгових точок, де представлена  продукція компанії
  • Моніторинг  і аналіз  ринку конкурентів 
  • Збір та аналіз інформації змін ринку на закріпленій території
  • Підготовка звітів по проробленій роботі для керівника

 Основні вимоги:

  • Досвід роботи торговим представником, супервайзером –  буде перевагою
  • Знання ПК: офісні програми Excel, Outlook, Word та програмa 1С
  • Комунікабельність, відповідальність, орієнтація на результат

Відгукнутись на вакансію

Objective of the job:

  • Prepare, plan and execute region specific aspects of QOHSE activities.

Duties and Responsibilities:

  • Identify QHSE improvements where relevant and possible.
  • Internal consultant on QHSE awareness in the region.
  • Facilitate, monitor, support, assist and advise the MD & Director QHSE that the established QHSE Management Systems are implemented and maintained in accordance with ISO 9001:2008 standards, ISO14001 standards and applicable Laws and Regulations.
  • Ensure monthly metrics reporting (i.e. report on: site safety visits, (internal) audits, client satisfaction reporting, non-conformance reporting, unsafe action / situation reporting, incident reporting, lessons learnt and worked hours) of the Tebodin offices Region-wide is done.
  • Perform (trend) analysis of the monthly metrics reporting, identify areas of improvement and monitor proper follow-up by the relevant Tebodin office.
  • Initiation, planning, preparation and execution of internal and third party audits regarding QHSE in order to monitor the functioning of the QHSE Management Systems and performance of the Tebodin organization region-wide.
  • Checking, analyzing and registering Non Conformity Reports; monitor and track progress on corrective and preventive actions.
  • Coordination and preparation of the annual regional Management Review and QHSE plan, for approval by the MD.
  • Regular reporting on the follow up and execution of the annual QHSE Plan.
  • Facilitate, monitor, support, assist and advise QHSE on discipline departments and projects (e.g. procurement) where applicable.
  • Guidance for QHSE training.
  • Immediate accident (if any) reporting to the Director QHSE and to the TME Management.
  • Registration of unsafe actions, situations, (near) accidents and environmental incidents.
  • Keeps a register of hazardous materials when such materials are present in the offices.
  • Inspects the offices each year on a regular basis on HSE aspects and reports his finding to the respective ODs.
  • Communicate all QHSE reports, developments, trends etc. to the employees.

Required knowledge and experience:

  • Educational qualification: Bachelor/Master (depending on discipline and length of work experience, ISO/OHSAS Lead Audition.
  • Work experience: from > 5 year (depending on discipline and educational qualification).
  • Knowledge of / experience with: activities and background related to the discipline.

 

What we offer:

  • Working in a highly professional, stimulating and challenging work environment for engineering company with strong position on the worldwide market.
  • Development opportunities, “never stop” growing attitude with career development opportunities.
  • Possibility to travel, work with international team and work abroad.
  • Full-time employment contract with high-quality benefit.
 

Are you interested in Java development and would like to build a career in IT?
Seize the opportunity to learn one of the most popular programming language and achieve your goal. Apply to join our Java camp — a training program that helps obtain the necessary professional basis for starting a career in IT, systematizes theoretical knowledge, and allows you to consolidate the material in practice. 
 
Program format: Online  
Duration: up to 3 months  
Schedule: 2-3 times per week  
Registration deadline: October 17, 12:00.

Please note, that dates may change. Deadline will change accordingly.

SELECTION PROCESS: 

  1. Prepare your CV
  2. Apply using the button above (in case you meet all the application criteria)
  3. Pass an online technical test
  4. Pass a pre-screening interview with our recruiter
  5. Get the decision if you are admitted to the camp

Make your first steps in a career with our experienced team of mentors! Get a chance to be recommended to Sigma Software Internship upon successful completion.

Відгукнутись на вакансію

Ви вмотивовані, цілеспрямовані, маєте аналітичний склад розуму й уважні до деталей? Хочете працювати в Україні з клієнтами з різних галузей і куточків світу і при цьому підтримувати вітчизняну економіку?
Приєднуйтесь до нас, отримуйте унікальний досвід для себе і робіть свій внесок в створення кращого робочого світу для всіх.

Що для цього потрібно?
◼️ освіта за напрямом «Фінанси, Економіка, Бухгалтерський або Податковий облік».
◼️ досвід роботи в аудиті, бухгалтерії або в фінансах від 2х років
◼️ хороші комунікативні навички та сильні аналітичні здібності
◼️ відмінне володіння MS Excel та MS PowerPoint
◼️ впевнене володіння англійською та українською мовами

Буде перевагою:
◼️ попередній досвід роботи у Big 4
◼️ наявність зданих іспитів CPA або АССА

Відгукнутись на вакансію

 

Global Volunteer – це волонтерські стажування за кордоном, направлені на вирішення соціальних проблем. Саме тому наші проєкти Global Volunteer базовані на Цілях Сталого Розвитку й сприяють їх досягненню. Тому твоє стажування with aiesec є вкладом в досягнення цих цілей.
Завдяки цим проєктам ми посилюємо співпрацю між людьми, а також створюємо стабільне та краще майбутнє.
 

 

Робота у сфері логістики, яка успішно працює навіть в кризові часи. До нас приходять студенти без досвіду в логістиці, навчаються професії безкоштовно та вже зі старту мають гідну винагороду. 
Наш клієнт — американська компанія, що надає послуги транспортної логістики в США. Компанія орієнтується на західні стандарти умов праці. Наш клієнт прогресивна та стабільна компанія, яка запрошує до своєї команди людей з такими ж цінностями.

Що ми можемо запропонувати?
• Щоденну практику англійської з носіями мови, а також курси англійської;

• Зручний та сучасний офіс;
• Корпоративне навчання;
• Дохід 20000-30000 грн;
• Можна без досвіду роботи;
• Стажування оплачується;
• Офіційний контракт з першого дня;
• Корпоративні заходи, тімбілдінги, фрукти в офісі та багато іншого.

Що потрібно буде робити:
– Контроль процесу доставки;
– Спілкування з англомовними брокерами та водіями телефоном;
– Прийняття дзвінків і розв’язання проблем з доставкою товарів,
– Обробка електронних листів та оперативне розв’язання пов’язаних питань.
ВАЖЛИВО – володіння АНГЛІЙСЬКОЮ (В2+)