До уваги випускників педагогічних спеціальностей!
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2006 № 1361 “Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів” випускникам вищих навчальних закладів денної форми навчання, які навчались за державним замовленням та здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю та уклали на строк не менш як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, визначених органами управління освітою, надається одноразова адресна грошова допомога в п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року.
Для отримання одноразової адресної грошової допомоги необхідно подати такі документи:
1) договір про працевлаштування в 3-х екземплярах (можна отримати у відділі);
2) завірена ксерокопія трудової книжки;
3) довідка про працевлаштування з повною назвою навчального загальноосвітнього закладу та посади;
4) ксерокопія паспорта (2 примірники);
5) ксерокопія ідентифікаційного коду (2 примірники);
6) Договір з банком (банківські реквізити) та р.р. на який згодом будуть перераховані кошти;
7) заява випускника.
Документи приймаються до 10 жовтня 2020 року !
Детальну інформацію щодо оформлення документів можна дізнатися у Відділ кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом:
вул. Університетська,1 (головний корпус Університету)
кімната 01
тел. (032)239-46-81