До уваги випускників педагогічних спеціальностей!
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2006 № 1361 “Про надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників вищих навчальних закладів”, Порядку надання одноразової адресної грошової допомоги деяким категоріям випускників закладів вищої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 19 грудня 2019 року № 1588, зареєстрованого у Міністерстві юстиції 25 лютого 2020 року за № 206/34489, випускникам закладів фахової передвищої, вищої освіти, денної форми навчання, які навчались за державним замовленням,здобули ступінь фахового молодшого бакалавра, молодшого бакалавра, бакалавра або магістра за спеціальностями галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, або ступінь бакалавра, магістра за іншими спеціальностями і галузями знань та уклали на строк не менш як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у закладах загальної середньої або професійної (професійно-технічної), визначених органами управління освітою, надається одноразова адресна грошова допомога в п’ятикратному розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на 1 січня календарного року.
Для отримання одноразової адресної грошової допомоги необхідно подати такі документи:
1) договір про працевлаштування в 3-х екземплярах;
2) завірена ксерокопія трудової книжки;
3) довідка про працевлаштування з повною назвою навчального загальноосвітнього закладу, яка підтверджує інформацію про те, що вони працюють на посаді педагогічного працівника;
4) ксерокопія паспорта (2 примірники);
5) ксерокопія ідентифікаційного коду (2 примірники);
6) Договір з банком (банківські реквізити) та р.р. на який згодом будуть перераховані кошти;
7) заява випускника.
У разі відмови випускника приступити до роботи відповідно до укладеного договору про роботу на посаді педагогічного працівника у закладі загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти, звільнення його з ініціативи адміністрації за порушення трудової дисципліни, звільнення за угодою сторін або з ініціативи працівника протягом трьох років від початку роботи в закладі загальної середньої або професійної (професійно-технічної) освіти одержувач допомоги повертає суму фактично одержаної допомоги до закладу вищої освіти (або його правонаступнику), який здійснював її виплату.
Термін подання документів – до 1 жовтня 2025 року !
Детальну інформацію щодо оформлення документів можна дізнатися у Відділі кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом:
вул. Університетська,1 (головний корпус Університету) кімната 01
тел. (032)239-46-81