Для студентів, щоб вони могли зрозуміти реальні вимог ринку праці, як саме потрібно застосовувати свої вміння та навички, що практичний досвід можна та потрібно здобувати ще в процесі навчання, а soft skills навички, які подекуди відіграють навіть важливішу роль, аніж знання потрібно розвивати.
Для роботодавців, щоб налагодити контакт зі студентами, потенційними кандидатами на вакантні посади, які у майбутньому можуть стати рушійною силою та джерелом інновацій у бізнесі. У діалозі з Університетом розвивати та навчати фахівців, які після закінчення навчання вже будуть адаптовані до робочого процесу, роботи в команді та з розвиненими лідерськими якостями і відповідальністю.
Для викладачів, щоб відчути ринок праці, зрозуміти вимоги до підготовки студентів, зрозуміти форму організації навчання і підходу до студентів, отримати мотивацію до саморозвитку. Освіта має не лише давати знання, а й розвивати студента: розкривати його сильні сторони та допомагати зрозуміти, чого він насправді хоче. Університет та викладачі навчальних програм повинні бути привабливим для бізнесу.