Впродовж семестру відбувся ряд практично-професійних екскурсій, у рамках яких студенти Львівського університету відвідали офіси провідних партнерів-роботодавців: KPMG, ОККО, SoftServe, PwС та Львівської міської ради. За цей час студентам вдалося познайомитися ближче із професіями маркетолога, HR-менеджера, PR-фахівця, аудитора, особливостями заснування підприємницької діяльності та її підтримки, специфікою стажування та роботи в органах місцевого самоврядування.

Загалом, у екскурсіях проєкту “Роботодавець зсередини” цього семестру взяли участь близько 300 здобувачів вищої освіти, які мали змогу дізнатися більше про стан ринку праці та кар’єрні можливості для випускників, а також безпосередньо комунікувати із фахівцями про особливості їхньої роботи.

Так, відкриття проєкту почалося із екскурсії до Львівського офісу міжнародної аудиторської компанії KPMG. Здобувачі освіти Львівського університету разом із викладачами долучились до заходу “День відкритих дверей до львівського офісу KPMG в Україні”. У невимушеній атмосфері молодь мала можливість поспілкуватися зі співробітниками компанії, почути motivation speech від голови львівського офісу Максима Войцеховського, дізнатись особливості роботи компанії та загалом побачити роботу KPMG в Україні зсередини. Спеціалісти KPMG вичерпно розповіли про можливості працевлаштування для студентів без досвіду роботи у компанії та перспективи кар’єрного розвитку для молоді, опираючись, зокрема, і на власний досвід.

14 та 22 вересня 2023 року відбулися практично-професійні екскурсії у головний офіс компанії “ОККО”. До екскурсії долучилися студенти, що навчаються, зокрема, за освітніми програмами “Менеджмент організацій та адміністрування’ та “Управління персоналом в органах публічної влади та бізнес-структурах”.

Безпалюк Ольга, HR бізнес-партнер, провела екскурсію різними відділами, зосередила увагу молоді на головних цінностях підприємства, розповіла про історію компанії її особливості та про проєкти, які на даний час реалізуються. Студентам також були представлені актуальні вакансії для студентів, й озвучені головні переваги роботи в компанії.

14 вересня у рамках екскурсії студенти також взяли участь у конференції, де представники компанії ОККО ділилися власним кар’єрним досвідом. Керівник відділу маркетингу Луць Софія, привідкрила таємниці комунікаційних проектів компанії, зокрема «Програма лояльності Fishka». Добосевич Данило – старший аналітик з дослідження товарного ринку, поділився історією, як змінювалися його завдання на посаді із зміною зовнішніх умов – від аналітики даних в локдаун до логістики і кризових переговорів з постачальниками в умовах дефіциту пального на початку російського вторгнення. Хоміць Лілія, випускниця економічного факультету ЛНУ ім. Івана Франка, що працює в компанії фахівцем з розвитку бренду роботодавця, поділилась секретами успішної співбесіди.

22 вересня основна тематика зустрічі стосувалася питання управління персоналом, рекрутингу, онбордингу та комунікації в команді. Про тонкощі роботи HR департаменту, основні виклики і можливості, які чекають молодих фахівців у професії цікаво та детально розповіли Ольга Безпалюк – HR бізнес-партнер в ОККО та Ірена Козловська – старший експерт з підбору персоналу компанії.

26 та 27 вересня здобувачі освіти мали змогу відвідати Головний офіс компанії SoftServe, що є глобальною ІТ-компанією з українським корінням та вже понад 29 років є лідером з надання послуг у сфері цифрових технологій. Досвід компанії SoftServe був наскрізною та основною темою зустрічі студентів і викладачів освітньої програми “Управління персоналом в органах публічної влади та бізнес-структурах”, яку проводила 26 вересня Галина Даців, VP Learning & Development, SoftServe. Розглянули також питання основних етапів управління талантами, метрики та інструменти ЕТУ, а також аналізували можливості Y- подібного кар’єрного шляху працівників. А ще студенти мали нагоду проаналізувати основні та важливі компетентності, які зараз є необхідні для успіху та розвитку у час коли світ живе в періоді VUCA.

27 вересня Ольга Доля, Talent Acceleration Center Manager SoftServe у Львові, яка є випускницею економічного факультету ЛНУ ім. Івана Франка, розповіла про досвід співпраці між SoftServe та ЛНУ ім. І. Франка, глобальні проєкти цієї компанії (близько 20 тисяч), представила організаційну структуру для 12 тисяч співробітників у 50 офісах, які розташовані у 15 країнах по світу. Після цікавої подорожі в офісі, студенти та викладачі ОПП “Менеджмент організацій та адміністрування” мали змогу поспілкуватися із Іриною Кошик, Head of employer Brand Soft Serve. Вона поділилась власним досвідом, практичними кейсами з маркетингу та брендингу. Спікерка активно комунікувала з аудиторією, проводячи інтрактивні дискусії у форматі гри.

Професійні спікери майстерно презентували свій досвід і важливість тем, пов’язаних з управлінням процесами IT-компанії, управління персоналом та комунікаціями.

4 жовтня студенти економічного факультету мали навчально-ознайомчу екскурсію до Львівської міської ради. Мета зустрічі – дізнатись більше про створення та відкриття власного бізнесу у Львові, а також ознайомитися з специфікою роботи в органах місцевого самоврядування та програмою стажування для студентів «Перший карʼєрний крок».

Студенти відвідали сесійну залу, поринули в атмосферу роботи депутатів ЛМР і дізналися про структуру, напрямки та завдання міської ради.

Анна Чуба – керівник проєктів Центру підтримки підприємництв ЛМР, бізнес-консультантка, маркетологиня – розповіла студентам про напрямки роботи центру, проєкти підтримки підприємництва та цільові групи, можливості грантового фінансування.особливу увагу Анна зосередила на проєктах студентського підприємництва та запросила долучатися до навчальних програм і конкурсів. Спікерка поділилася власним досвідом ведення бізнесу і зауважила: «Бізнес як кардіограма не може бути прямим, бо тоді нема життя».

Наталія Рудкевич – керівниця відділу навчання, стажування та практики, психологиня – ознайомила учасників з програмою «Перший кар’єрний крок». Це програма стажування для студентів та молодих спеціалістів з закінченою вищою освітою, метою якої є залучення активної молоді до розвитку міста та надання студентам можливості здобути первинний досвід. Уже понад 13 років міська рада навчає молодих людей та дозволяє їм розкрити потенціал.

6 жовтня така ознайомча екскурсія відбулася для студентів економічного факультету та факультету управління фінансами та бізнесу у головний офіс компанії PwC. Зустріч провела Антоніна Курець – старший менеджер, керівник відділу персоналу Центру надання послуг PwC у Львові, яка поділилася зі студентами деталями та особливостями роботи компанії і розповіла про перспективи та можливості для молодих фахівців у PwC.

Підсумовуючи отриманий досвід зустрічей, студенти зізналися, що отримали не лише неймовірну дозу вражень і емоцій від практично-професійних екскурсій, огляду офісів, але й значний обсяг сучасних та цінних знань. А викладачі мали змогу отримати цінні контакти у бізнесі, ознайомитися з трендами, останніми змінами, вимогами та технологіями, які застосовуються сучасними компаніями в процесі їх роботи.

Пропонуємо відгуки студентів та викладачів – учасників практично-професійних екскурсій.

Ольга Михалевич, Софія Голоюх , студентки третього курсу ОПП “Менеджмент організацій та адміністрування”: “Під час нашої екскурсії, ми потрапили у світ, де творяться дива. Компанія SoftServe виявилася не просто місцем роботи, але й справжньою спільнотою, де люди діляться знаннями та мотивацією. Нас також вразила експертна рівність команди: талановитих інженерів, аналітиків, менеджерів, які долучені до створення інноваційних рішень для клієнтів по всьому світу. Ми вдячні організаторам екскурсії та SoftServe, адже цей візит до компанії відкрив перед нами безмежний потенціал та надихнув нас на нові висоти».

Юлія Копко, Анастасія Хом’як, студентки економічного факультету: “Екскурсія в офіс компанії “ОККО” була захоплюючою подією, що дозволила зазирнути за куліси сучасного управління та інноваційного підходу до бізнесу. “ОККО” дійсно вражає своєю спрямованістю на інновації та важливістю балансу між ефективністю та комфортом для співробітників. Велика подяка за можливість побувати серед такої надихаючої команди”.

Квітослава Пиріг, Борбіч Аліна, студентки ОПП бакалавра “Менеджмент організацій та адміністрування”: “Львів – це не просто красиве історичне місто, це місто нових можливостей! Завдяки програмам Львівської міської ради кожен може спробувати власні сили у починанні своєї справи, а студенти потрапити на двомісячне цікавезне стажування . Адже для цього не потрібно докладати багато зусиль, а почати з резюме. Ми обов’язково спробуємо!”

Маріанна Кохан, доцентка кафедри менеджменту: “Такі ознайомчі практично-професійні візити є надзвичайно корисними та мотивуючими як для студентів, так і для викладачів.Занурення у робочу атмосферу, живе спілкування дають можливість відчути корпоративну культуру, дізнатися останні новини, технології та управлінські інструменти, аби бути у викладацькому тонусі, тримати руку на пульсі професії та трендах бізнесу. Важливий також момент колаборації між роботодавцем, викладачем та студентами, який далі має продовження у програмах стажування, практики, наукових дослідженнях. Щира дяка нашим бізнес-партнерам за гостинність та професіоналізм, а також організатору – Відділу кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом.”

Проєкт знайомства здобувачів освіти із компаніями – потенційними роботодавцями “Роботодавець зсередини” реалізовується вже більше п’яти років Відділом кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом у співпраці із зацікавленими факультетами та кафедрами. Цього семестру активними учасниками проєкту були студенти та викладачі освітніх програм “Управління персоналом в органах публічної влади та бізнес-структурах” факультету управління фінансами та бізнесом (координатори – доц. Ірина Сновидович та проф. Галина Капленко) та “Менеджмент організацій та адміністрування” економічного факультету (координатори – доц. Маріанна Кохан, доц. Анна Грищук, асп. Анастасія Мазур).

Зазначимо, що усі компанії, що долучилися цього півріччя до проєкту “Роботодавець зсередини” є давніми партнерами і друзями Львівського університету та активно підтримують наших здобувачів освіти, долучаючись до активностей, які організовує також і Відділ кар’єрного розвитку та співпраці з бізнесом. І саме такі зустрічі сприяють практичному формуванню необхідних компетентностей у здобувачів освіти та результативній взаємодії освіти і бізнесу.