8 червня представники відділу сприяння працевлаштуванню брали участь у V Міжнародному Бізнес-форумі «Наука – бізнес – освіта: стратегічне партнерство», що відбувався у Київському національному економічному університет імені Вадима Гетьмана.
Центральне місце на Бізнес-форумі посідали питання визначення і врахування глобальних трендів у бізнес-середовищі та освіті. Були презентовані результати всеукраїнського дослідження щодо співпадінь і розбіжностей мотивів, інтересів і цінностей учасників освітнього процесу:Презентаційний матеріал
В контексті презентованих результатів дослідження у фокусі уваги учасників основної дискусійної панелі Бізнес-форуму «Роботодавець – викладач – студент: баланс інтересів та цінностей» були нові тенденції на ринку праці та зміни чинників мотивації працівників різних поколінь, сучасні методи залученості співробітників в робочі процеси компаній, нові ролі викладача сучасного вузу тощо.
Учасники сформували сучасні портрети студента, викладача та роботодавця в контексті їх ключових інтересів, визначили больові точки розбіжностей очікувань випускників та вимог бізнесу до працівників, інтереси і роль викладача сучасної вищої школи.
Учасники дискусійної панелі «Реформа публічного управління: зміна пріоритетів та цінностей в підготовці кадрів» обговорювали питання кадрового голоду в державній службі, що з одного боку є проблемою якості освіти, а з іншого – втрати престижності професії.
Інші дискусійні панелі охопили питання вдосконалення підготовки фахівців в агробізнесі та банківській сфері, а також підготовки HR-фахівців.
Нові виклики майбутнього потребують від учасників освітнього процесу перейти від претензій і вимог до активної співпраці, реалізації спільних проектів з бізнесом для отримання ефекту синергії від об’єднання зусиль. Саме так учасники V Міжнародного бізнес-форуму бачать нові завдання: створення в університеті освітнього хаба – території співпраці студентства, викладачів і роботодавців, що мотивуватиме на розвиток і створюватиме умови для самореалізації всіх учасників освітнього процесу.