1. Оберіть вакансію від компаній-учасників Дня кар’єри ЄС
2. Відгукніться на вакансію, надішліть резюме за посиланням під вакансіями
3. Очікуйте повідомлення від HR-компанії
4. Пройдіть співбесіду та отримайте роботу своєї мрії
Запрошуємо вас долучитись до фарм оборони нашої країни разом з мережею аптек «Подорожник», «БАМ», «Ощад».
Нам необхідні фармацевти в багатьох містах України! Наші аптеки працюють і будуть працювати до перемоги!
Зараз ВИ дуже потрібні людям! Забезпечимо ФАРМ оборону країни!
Якщо ви ФАРМАЦЕВТ і втратили роботу через переміщення територією України з гарячих точок і хочете працювати далі за фахом, або ще тільки навчаєтеся на фармацевта і у вас є бажання допомагати людям телефонуйте та дізнавайтесь про наявність актуальних вакансій у вашому місті:
- Одеса, Миколаїв, Херсон – Юлія Маркевич – 067 740 31 95
- Рівне, Волинь – Іванна Короць – 067 657 36 37
- Тернопіль – Анна Ватаг – 067 942 98 73
- Закарпаття – Уляна Москаль – 098 188 97 72
- Львів – Стефанія Голець – 067 700 53 90
- Хмельницький, Чернівці – Тетяна Самойлюк – 067 414 60 85
- Івано-Франківськ – Леся Зузук – 067 942 98 69
- Харків, Суми, Полтава – Юлія Логвінова – 098 167 63 66
- Вінниця, Житомир – Наталя Паламарчук – 068 296 12 25
- Київ, Чернігів – Ксенія Бец – 067 317 07 66 та Вікторія Копил – 063 265 80 94
- Кропивницький, Черкаси – Ірина Журенко – 067 903 97 75
- Дніпро, Запоріжжя – Юлія Рибалко – 067 903 91 24
Вимоги:
- організованість, уважність до деталей;
- вміння працювати в режимі багатозадачності;
- відмінне знання офісних програм;
- вміння працювати з тендерними процедурами;
- вміння працювати в режимі автономності.
Обов’язки:
- забезпечувати життєдіяльність офісу;
- здійснювати збір матеріалів та інформації;
- організовувати наради, зустрічі;
- введення протоколів нарад у разі потреби;
- організовувати поїздки працівники офісу;
- взаємодіяти зі співробітниками компанії з усіх питань;
Компанія гарантує:
- офіційне працевлаштування та зрозумілу модель нарахування винагороди;
- дотримання всіх трудових норм та соціальний захист працівника;
- корпоративні атрибути та зв’язок для виконання завдань;
- цікаву роботу та можливість кар’єрного зростання в Компанії.
Вимоги:
- Вільне володіння англійською та українською мовами, інші мови будуть додатковою перевагою;
- Можливість дистанційно працювати по графіку пн-пт: 16:00—00:00;
- Чітка дикція;
- Приємність у спілкуванні;
- Проживання у м. Львів (стажування проводиться в офісі);
Обов’язки:
- Надання відповідей на звернення клієнтів Компанії;
- Опрацювання вхідної лінії (телефонія/мейли/чат);
- Допомога у вирішенні питань Клієнтів з першого звернення (в найкоротший термін);
- Консультування клієнтів щодо співпраці з Компанією про надання послуг, тарифікації та цін;
- Реєстрація звернень від клієнтів.
Вимоги:
- Вільне володіння українською мовою, інші мови будуть додатковою перевагою;
- Чітка дикція;
- Вічливе спілкування з клієнтами.
Обов’язки:
- Надання відповідей на звернення клієнтів Компанії;
- Опрацювання вхідної лінії (телефонія/пошта/чат);
- Допомога у вирішенні питань Клієнтів з першого звернення (в найкоротший термін);
- Консультування клієнтів щодо співпраці з Компанією, про надання послуг, тарифікації та цін;
- Реєстрація звернень від клієнтів.
Your profile should be:
- student or fresh graduate – preferably in field of Economics (Accounting, Finance or similar)
- knowledge of accounting and auditing
- analytical skills and attention to details
- aptitude for numbers and figures
- MS Office and Google Suite skills
- written and spoken English
Your profile should be:
- Student or fresh graduate – preferably in field of Economics (Accounting, Finance or similar)
- Attention to details
- Aptitude for numbers and figures
- MS Office and Google Suite skills
- Upper intermediate written and spoken English
Your profile should be:
- relevant university background (recently finished, or you can be a student of 3-5 courses)
- basic knowledge of SQL
- good MS Office skills, especially Excel
- at least intermediate English (written and spoken)
- knowledge of IT infrastructure; BI tools (Tableau, Qlik Sense / Qlikview, MS reporting services, Oracle BI, GoodData, atd.) is an advantage
- knowledge of Python, PL/SQL and Hadoop also welcomed
Ми очікуємо на:
- Вміння керувати проектами та організовувати команди в аудиторських завданнях;
- Досвід до наставництва щодо молодших колег;
- Наявність навиків ефективної комунікації з клієнтами;
- Досвід виконання завдань у відповідності до ISA, IFRS,UA GAAP;
- Організованість, вміння планувати та розставляти пріоритети у роботі;
- Відмінні навички роботи з аудиторським та бухгалтерським програмним забезпеченням
Ми очікуємо на:
- Вміння взаємодіяти з колегами в аудиторських завданнях;
- Готовність до наставництва щодо молодших колег;
- Наявність навиків ефективної комунікації з клієнтами;
- Досвід виконання завдань у відповідності до ISA, IFRS,UA GAAP;
- Організованість, вміння планувати та розставляти пріоритети у роботі;
- Відмінні навички роботи з бухгалтерським програмним забезпеченням та MS Office
Ми очікуємо на:
- Зацікавленість у професійному розвиткута самореалізації;
- Розуміння важливості вміння взаємодіяти з колегами;
- Наявність теоретичних знаньISA, IFRS,UA GAAP;
- Організованість та відповідальність;
- Добрі навички роботи з основними комп’ютерними програмами MS Office
Responsibilities:
● Devices para-virtualization (Display, GPU, VPU, Audio, input, Block, net) on various ARM-v8 based hardware on top of Linux and Android
● Participate in design and implementation for Automotive Embedded projects
● Work with Hypervisor and Connectivity solutions
● Direct communication with the customer
● Be a part of Globallogic team of successful professionals
We are looking for Embedded Software Developer (Trainee) to Lviv office who would like to:
-
-
- Get experience with embedded SW development for the microcontrollers
- Increase theoretical and practical knowledge of C programming language
- Understand and get practices of modern approach of the integration testing for the complete SW application on electronic device
-
Key skills:
-
-
-
C programming language
-
Pre-intermediate English level would be nice
- Basic understanding of the Microcontrollers(MCU) and Digital/Analog electronics
-
-
Nice to have:
-
- Version control systems
- Experience with ARM Cortex-M based MCUs
- Good knowledge and work experience with Embedded interfaces (SPI, UART, CAN, I2C, RS485…)
- Knowledge of the real-time operating systems/Multithreading
- Understanding of the Continuous Integration (CI) and either Continuous Delivery or Continuous Deployment (CD) of the software development process
Вимоги для участі в програмі:
- Освіта за технічною спеціальністю (рівень бакалавр, спеціаліст або магістр)
- Базові знання програмування або тестування (залежно від обраної програми)
- Рівень знання англійської мови – intermediate і вище
- Власні проєкти або проходження курсів GL BaseCamp – великий плюс!
REQUIREMENTS
- 1+ year experience in working with Accessibility (testing, specification/consulting/ requirements development)
- Knowledge of HTML/CSS, general and Accessibility related points, WAI-ARIA
- Understanding of: WCAG (2.0,2.1+), best practice, techniques, and ability to give recommendations; Section 508 requirements and implementation
- Functional testing of Web-applications, desktop, and mobile
- Experience with automatic tools and code validators (Axe, Wave, validator.w3.org)
- Experience with screen readers (NVDA/JAWS/TalkBack/Voiceover)
- Intermediate or higher English level, both spoken and written (B1+)
НАВИЧКИ
- Вища освіта у сфері психології
- Досвід проведення офлайн та онлайн тренінгів, проходження відповідного навчання
- Рівень володіння письмовою та усною англійською на рівні В2+
- Вільне володіння українською мовою
- Відмінні комунікативні навички у сфері бізнесу – усні та письмові
- Уміння працювати самостійно та забезпечувати результат
- Уміння працювати в команді
REQUIREMENTS
- 1.5+ years of relevant experience in IT
- Experience in creating and maintaining technical documentation for various audiences
- Attention to details
- Ability to quickly investigate new subjects, tools and technologies
- Ability to process, analyze and re-structure big amounts of information
- Advanced English (C1) or higher (verbal and written)
- Good communication and problem resolving skills
- Self-reliance, motivation, striving for excellence
- Ability to perform well when multi-tasking is needed
Львівська міська рада пропонує унікальну можливість:
- Пройти стажування в ЛМР
- Приєднатися до успішної, молодої команди Львівської міської ради
- Втілити свої ідеї, проявити лідерські якості, перевірити стійкість в роботі з професіоналами
- Активне включення в розвиток власного міста
- Отримання рекомендацій та диплом по закінченню стажуванню
Кейс-чемпіонат M.Student CHAMP – змагання з вирішення реальних бізнес-завдань для студентів вишів і коледжів. Це можливість поринути в майбутню професію, прокачати практичні навички, навчитися працювати в команді і правильно презентувати свої рішення. На переможців чекають цінні подарунки, а найкращих – запрошення на роботу в Метінвесті.
Для чемпіонату підприємства Метінвесту готують кейси за різними напрямками. Студент обирає кейс і збирає команду, яка буде працювати над вирішенням бізнес-завдання. За кожною командою закріплюється ментор від Метінвесту і куратор від навчального закладу. Екскурсії на виробництво, консультації експертів, лекції та тренінги на актуальні теми допоможуть розвинути потрібні для майбутньої професії компетенції.
Вимоги до кандидатів:
- Хороші знання C# Розуміння OOP, простих структур даних
- Ґрунтовні знання ASP.NET MVC
- Знання HTML, CSS та JS Знання SQL
- Знайомство з будь-якими VCS (Git, SVN тощо)
- Знання Entity framework (буде плюсом)
- Знання .NET Core (буде плюсом)
- Знання Angular, React або Vue (буде плюсом)
- Профільна освіта або студенти 3-5 курсів вищих навчальних закладів
- Завершені курси за напрямком .Net (буде плюсом)
- Англійська не нижче рівня Intermediate
What we expect from you
- The English level is Upper-Intermediate and above (oral and written);
- You know how to listen, understand people’s problems, and rejoice in their solutions;
- You are not afraid to make decisions; you strive to achieve new goals and be an example for others;
- You love people!
Campus, тренінгова програма для студентів від AMC Bridge Для розробників-початківців, зокрема й студентів, у AMC Bridge діє тренінгова програма Campus. Це оплачувана робота у реальних проєктах і можливість отримати практичний досвід під менторством досвідчених тімлідерів.
- Приєднуючись до тренінгової програми, ви відразу стаєте Trainee-розробником у компанії AMC Bridge. Перший етап у Campus — внутрішній навчальний проєкт, другий — клієнтський. Усі процеси відповідають реальним, тому ви легко адаптуєтеся на наступних етапах роботи.
- Долучитися до Campus можна, якщо ви студент (починаючи з 2-го семестру 2-го курсу) або випускник (до 1,5 року від випуску) технічної спеціальності профільного ЗВО. Програма діє для кандидатів як без комерційного досвіду, так і з досвідом до пів року.
What we expect from you
- Work experience in software testing (2+ years);
- Experience in web testing (1 year at least);
- Experience in work and creation of different technical documentation;
- Understanding of client-server architecture, HTTP/HTTPs basics;
- Experience in manual testing of databases/web applications, web services, API;
- Good understanding of testing paradigms such as BDD;
- Experience with DB and SQL;
- Automation testing experience (with JS or Java);
- At least Intermediate level of English (effective written and verbal communication).
Вимоги:
- Володіння німецькою на високому рівні (С1)
- Розвинене аналітичне мислення
- Інтерес до аналізу новин та подій у світі
- Перевагою буде освіта у сфері міжнародних відносин, інтерес до політики та економіки Європейського Союзу
Вимоги до кандидата:
- Освіта вища
- Успішний досвід роботи на адміністративній посаді від 1-го року (управління колективом від 10 людей)
- Досвідчений користувач ПК (Перевагою буде знання 1С Торгівля)
- Відповідальність, уважність, націленість на результат, відкритість до нового, готовність вчитись
Вимоги:
- вища освіта (економічна/юридична/фінансова);
- просунутий рівень володіння англійською мовою (Upper Intermediate або вище);
- досвідчений користувач ПК: Excel, PowerPoint;
- відповідальність та самоорганізованість;
- сильні аналітичні навички;
- уважність до деталей і додержання високих стандартів якості й точності;
- навички проактивної комунікації, ініціативність і бажання вчитися.
ZONE3000 відкриває нові можливості. Кому це може бути цікаво:
- амбітним молодим фахівцям, які тільки мріють про кар’єру в ІТ сфері;
- студентам, які хочуть поєднувати навчання з професійним шляхом;
- спеціалістам, які прагнуть опанувати нову галузь або повністю змінити свій рід діяльності.
Якщо ви впізнали себе у цих описах – зверніть увагу на нашу актуальну вакансію Customer Support Specialist.
Єдиною умовою для проходження на цю позицію є знання англійської на рівні Intermediate чи вище. Усім технічним тонкощам та професійним скілам ми навчимо вас під час внутрішнього тренінгу.
Ця робота є віддаленою та позмінною. Саме тому ви можете ефективно розпоряджатися своїм робочим часом, навіть поєднувати роботу з навчанням в університеті.
YOU ARE
- Possessing a Bachelor’s or Master’s Degree in Economics, Finance, Accounting, Management or similar (preferable)
- Having a basic knowledge of legislation and taxation of private entrepreneurs in Ukraine
- Previous experience of working in accounting or bank sphere (will be a huge plus point)
- Being an experienced PC User with good knowledge of MS Office, 1C, etc.
- Experienced in working with private entrepreneurs
- Excellent communication, teamwork and collaborative skills
- Ready to learn
- Accurate and focused on routine tasks
- Personally effective and flexible
- English: Pre-Intermediate and above (will be an advantage)
REQUIREMENTS
- At least 1 year of proven experience in web development
- Excellent knowledge of JavaScript, AJAX, HTML5 and CSS3
- Solid understanding of React
- Knowledge of PostgreSQL, MySQL, NoSQL
- English at least Upper-intermediate level (written, spoken)
- Knowledge of git/svn, REST, Social Network API’s Web-Socket will be a plus
Основні обов’язки:
- Здійснення аудиту торгових точок, де представлена продукція компанії
- Моніторинг і аналіз ринку конкурентів
- Збір та аналіз інформації змін ринку на закріпленій території
- Підготовка звітів по проробленій роботі для керівника
Основні вимоги:
- Досвід роботи торговим представником, супервайзером – буде перевагою
- Знання ПК: офісні програми Excel, Outlook, Word та програмa 1С
- Комунікабельність, відповідальність, орієнтація на результат
Objective of the job:
- Prepare, plan and execute region specific aspects of QOHSE activities.
Duties and Responsibilities:
- Identify QHSE improvements where relevant and possible.
- Internal consultant on QHSE awareness in the region.
- Facilitate, monitor, support, assist and advise the MD & Director QHSE that the established QHSE Management Systems are implemented and maintained in accordance with ISO 9001:2008 standards, ISO14001 standards and applicable Laws and Regulations.
- Ensure monthly metrics reporting (i.e. report on: site safety visits, (internal) audits, client satisfaction reporting, non-conformance reporting, unsafe action / situation reporting, incident reporting, lessons learnt and worked hours) of the Tebodin offices Region-wide is done.
- Perform (trend) analysis of the monthly metrics reporting, identify areas of improvement and monitor proper follow-up by the relevant Tebodin office.
- Initiation, planning, preparation and execution of internal and third party audits regarding QHSE in order to monitor the functioning of the QHSE Management Systems and performance of the Tebodin organization region-wide.
- Checking, analyzing and registering Non Conformity Reports; monitor and track progress on corrective and preventive actions.
- Coordination and preparation of the annual regional Management Review and QHSE plan, for approval by the MD.
- Regular reporting on the follow up and execution of the annual QHSE Plan.
- Facilitate, monitor, support, assist and advise QHSE on discipline departments and projects (e.g. procurement) where applicable.
- Guidance for QHSE training.
- Immediate accident (if any) reporting to the Director QHSE and to the TME Management.
- Registration of unsafe actions, situations, (near) accidents and environmental incidents.
- Keeps a register of hazardous materials when such materials are present in the offices.
- Inspects the offices each year on a regular basis on HSE aspects and reports his finding to the respective ODs.
- Communicate all QHSE reports, developments, trends etc. to the employees.
Required knowledge and experience:
- Educational qualification: Bachelor/Master (depending on discipline and length of work experience, ISO/OHSAS Lead Audition.
- Work experience: from > 5 year (depending on discipline and educational qualification).
- Knowledge of / experience with: activities and background related to the discipline.
What we offer:
- Working in a highly professional, stimulating and challenging work environment for engineering company with strong position on the worldwide market.
- Development opportunities, “never stop” growing attitude with career development opportunities.
- Possibility to travel, work with international team and work abroad.
- Full-time employment contract with high-quality benefit.
Are you interested in Java development and would like to build a career in IT?
Seize the opportunity to learn one of the most popular programming language and achieve your goal. Apply to join our Java camp — a training program that helps obtain the necessary professional basis for starting a career in IT, systematizes theoretical knowledge, and allows you to consolidate the material in practice.
Program format: Online
Duration: up to 3 months
Schedule: 2-3 times per week
Registration deadline: October 17, 12:00.
Please note, that dates may change. Deadline will change accordingly.
SELECTION PROCESS:
- Prepare your CV
- Apply using the button above (in case you meet all the application criteria)
- Pass an online technical test
- Pass a pre-screening interview with our recruiter
- Get the decision if you are admitted to the camp
Make your first steps in a career with our experienced team of mentors! Get a chance to be recommended to Sigma Software Internship upon successful completion.
Ви вмотивовані, цілеспрямовані, маєте аналітичний склад розуму й уважні до деталей? Хочете працювати в Україні з клієнтами з різних галузей і куточків світу і при цьому підтримувати вітчизняну економіку?
Приєднуйтесь до нас, отримуйте унікальний досвід для себе і робіть свій внесок в створення кращого робочого світу для всіх.
Що для цього потрібно?
◼️ освіта за напрямом «Фінанси, Економіка, Бухгалтерський або Податковий облік».
◼️ досвід роботи в аудиті, бухгалтерії або в фінансах від 2х років
◼️ хороші комунікативні навички та сильні аналітичні здібності
◼️ відмінне володіння MS Excel та MS PowerPoint
◼️ впевнене володіння англійською та українською мовами
Буде перевагою:
◼️ попередній досвід роботи у Big 4
◼️ наявність зданих іспитів CPA або АССА
Завдяки цим проєктам ми посилюємо співпрацю між людьми, а також створюємо стабільне та краще майбутнє.
Що ми можемо запропонувати?
• Щоденну практику англійської з носіями мови, а також курси англійської;
• Корпоративне навчання;
• Дохід 20000-30000 грн;
• Можна без досвіду роботи;
• Стажування оплачується;
• Офіційний контракт з першого дня;
• Корпоративні заходи, тімбілдінги, фрукти в офісі та багато іншого.
Що потрібно буде робити:
– Контроль процесу доставки;
– Спілкування з англомовними брокерами та водіями телефоном;
– Прийняття дзвінків і розв’язання проблем з доставкою товарів,
– Обробка електронних листів та оперативне розв’язання пов’язаних питань.
ВАЖЛИВО – володіння АНГЛІЙСЬКОЮ (В2+)